سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
هرگاه خداوند، بنده ای را دوست بدارد، راهصواب و هدایتش را به او می نماید و به او توفیق فرمانبری ازخود می دهد . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: جمعه 103 فروردین 10

اجرک الله یا بقیه الله
باز هم قلب شیعه جریحه دار شد مولای من یا صاحب الزمان تسلیت
خانم جان شرمنده که حرمت فرزندان شما را می شکنند و کاری از دستمان بر نمی آید .
یا امیرالمومنین نمی دانم چگونه خود را شیعه تو بنامم در حالیکه فقط نشسته ام و شعار می دهم
یا رسول الله این دفعه نوبت فرزندانت هست . آنان نیز مثل جد بزرگوارشان غریبند و در معرض کین دشمنان اسلام .
خانم جان آنان که روزی در خانه ات را آتش زدند امروز بر بارگاه فرزندانت که قبله شیعیان توست گلوله و بمب فرود میآورند و آن را تخریب می کنند غافل از آنکه محبت ائمه اطهار در قلب تک تک شیعیانشان جای گرفته و اگر می خواهند تشیع را از میان بردارند باید همه شیعیان را قتل عام کنند تا اثری از اسلام نماند مگر نه اینکه شیعه نوک پیکان اسلام بر علیه کفر جهانی است .
در ایام فاطمیه و در آستانه شهادت بی بی دو عالم حرمین شریفین عسگری بار دیگر به دست مزدوران آمریکا تخریب شد و زخمی بر زخمهای ما اضافه گشت . آقای من . مولای من . نمی خواهی زخمهای دل شیعیانت را مرحم نهی ؟ آیا وقت آن فرا نرسیده که بیایی و انتقام پدرانت را از کفار عالم بگیری ؟

درون قلب جهان انقلاب گشته بیا
نفس بدون تو همچون عذاب گشته بیا
نظاره کن به فراسوی سامرا و ببین
حرم به دست حرامیان خراب گشته بیا


 نوشته شده توسط فاطیما در پنج شنبه 86/3/24 و ساعت 1:10 صبح | نظرات دیگران()

السلام علیک یا فاطمه الزهرا علیها السلام

این روزها ازهرکوچه و خیابانی گذر می کنی چشمت به پرچم ها و پلاکاردهای سبز و سیاه می افتدکه با نام مبارکه بی بی دوعالم مزین شده اند.
به هرجا نگاه می کنی محفلی و مجلسی برپاست و عده ای عاشق و محب اهل بیت (ع)  با سخنرانی ، مداحی و برپایی نمایشگاه می خواهند ارادت خود را به خانم نشان دهند . از قضا امروز گذرم به یکی از این نمایشگاهها افتاد . من که علاقه خاصی به خانم دارم وضو گرفتم تا در جایی که نامخانم را بهمراه دارد با وضو باشم . توی ذهنم اتفاقات صدر اسلام و عظمت حضرت را مرور می کردم و پیش خودم فکر کردم که ما در باره آن حضرت چه می دانیم و تا چه حد با عظمت وجودیش آشنا هستیم .
زنی که بیواسطه با فرشتگان الهی هم صحبت بود و همانند پیامبران فرشته وحی بر ایشان نازل می شد . انسانی که انسانیت به وجودش افتخار می کند و اسلام به خود می بالد . اگر فاطمه (س) نبود همسری شایسته علی (ع) پیدا نمی شد . او که ام ابیها و از صلاله پاک نبی اکرم هست و ام الائمه و بهتر بگویم بهانه هستی .
و مظلومیت خانم مرا بیشتر رنج می دهد . انسانی با این خصوصیات خاص در زمان خودش درک نشد و شاید تا روز قیامت هم شناخته نشود  .
مردمی که دم از اطاعت پیامبر (ص) می زدند چه ها که با دخترش نکردند تا جایی که خانم شکوه به همسرش می برد که زنان مدینه از من دوری می کنند و به من سلام نمی دهند و مظلوم تر از او علی است که مسلمان نماها جواب سلامش را هم نمی دادند .
باورش برایم مشکل است ! یا رب امت محمد (ص) را چه شده که با عزیز ترین کسش اینگونه رفتار می کنند که چه زود او را و دخترش را فراموش کردند ؟! بگذریم ، داشتم می گفتم که نمایشگاهی به یاد خانم ایجاد شده و گوشه هایی از زندگی آن حضرت به تصویر کشیده شده بود  . در سوخته ای به نشانه درب خانه زهرای مظلومه و ماکت خانه و ...
داشتم از دیدن غرفه ها حالی پیدا می کردم که نگاهم افتاد به مسئولین غرفه ها دخترهای جوان چادری که هریک در غرفه ای ایستاده و برای بازدید کنندگان توضیح می دادند ولی حیف که موهایشان بیرون بود . دلم شکست . در جایی که به نام خانم متبرک هست و برای تبلیغ رسالتش نمایشگاهی بر پا شده مبلغینش به شاخص ترین خصیصه اخلاقی اش مزین نیستند .
دنبال فرصتی می گشتم تا در خلوت به ایشان تذکری داده باشم ولی میسر نشد و من ماندم و دلی پرخون .
ما ایام فاطمیه که میرسه دست به کار می شویم و مجالسی را برایش برپا می کنیم ولی دریغ از معرفت و شناخت ابعادی وجودی و شخصیت آن حضرت و برای همین هست که به دنبال الگوهای کذایی می گردیم درحالیکه بهترین الگو را داریم ولی از او هیچ شناختی نداریم و فقط به ابراز محبت و تعریف و توصیف بسنده کردیم . آیا وقت آن نیست که خود خانم را بشناسیم و بشناسانیم ؟
یا زهرا ادرکنا


 نوشته شده توسط فاطیما در شنبه 86/3/19 و ساعت 10:7 عصر | نظرات دیگران()
   1   2      >
درباره خودم

ریحانه رسول
فاطیما
دوست دارم مبلغ رسالت خانم فاطمه زهرا باشم

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 10
بازدید دیروز: 13
مجموع بازدیدها: 230907
جستجو در صفحه

خبر نامه